1398-01-15 10:38
630
0
62342
مدیرکل راهداری گلستان:

آخرین وضعیت راههای گلستان اعلام شد/ اعلام زمان تردد در مناطق سیل زده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  گلستان آخرین وضعیت راه های گلستان را اعلام کرد و گفت: محورهای آزاد شهر-شاهرود(محور خوش ییلاق)، بندر ترکمن-یساقی، آق قلا-اینچه برون و آق قلا سه راهی عطا آباد تا اطلاع بعدی  مسدود است.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی میقانی ظهر در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت راه‌های استان گلستان اظهارکرد: در حال حاضر شاهد تردد عادی و روان در محورهای اصلی استان گلستان هستیم.

وی افزود: محورهای آزاد شهر-شاهرود(محور خوش ییلاق)، بندر ترکمن-یساقی، آق قلا-اینچه برون و آق قلا سه راهی عطا آباد تا اطلاع بعدی  مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: با عنایت به احداث پلهای موقت با تلاشهای راهداران و برادران سپاه و ارتش در محورهای گرگان-آق قلا، خواجه نفس-گمیشان، گمیشان- آق قلا تردد صرفا برای خودروهای راهداری، امدادرسان و محلی برقرار است.

میقانی بیان کرد: محور یک باند خواجه نفس-گمیشان در ساعات زوج مسیر از خواجه نفس به گمیشان و در ساعات فرد از مسیر گمیشان به خواجه نفس تردد برقرار می باشد.

وی با بیان اینکه هموطنان قبل از خارج از منزل برای سفر ها با سامانه 141 تماس بگیرند، گفت: این سامانه گویای مركز مدیریت راههای استان گلستان تنها مرجع رسمی اعلام وضعیت راهها  است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.